Poniżej prezentujemy największe prędkości uzyskiwane przez kierowców w dzisiejszym wyścigu o Grand Prix Chin.
Nr | Kierowca | Zespół | Prędkość [km/h] |
---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | McLaren | 318,0 |
2 | Rubens Barrichello | Williams | 313,2 |
3 | Sebastian Vettel | Red Bull | 310,9 |
4 | Felipe Massa | Ferrari | 310,3 |
5 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 308,9 |
6 | Fernando Alonso | Ferrari | 307,0 |
7 | Mark Webber | Red Bull | 306,9 |
8 | Karun Chandkok | HRT | 306,6 |
9 | Bruno Senna | HRT | 306,2 |
10 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 305,5 |
11 | Adrian Sutil | Force India | 305,4 |
12 | Nico Hulkenberg | Williams | 304,3 |
13 | Witalij Pietrow | Renault | 303,4 |
14 | Jenson Button | McLaren | 303,3 |
15 | Robert Kubica | Renault | 300,9 |
16 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 299,5 |
17 | Heikki Kovalainen | Lotus | 298,5 |
18 | Jarno Trulli | Lotus | 294,1 |
19 | Lucas di Grassi | Virgin | 293,6 |
20 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 287,0 |
18.04.2010 20:12
0
niesamowicie duża różnica między HAM a BUT
18.04.2010 20:13
0
Teraz widać dowody na to że Renault ma minimalnie zbyt słabe osiągi, niestety
18.04.2010 20:14
0
Hamilton był z innej ligi .Niesamowity syste f-duck ma Mclaren....
18.04.2010 20:15
0
HRT i Barrichello bardzo wysoko, co oznacza że silniki Cosworth'a nie są złe. Vitek chyba już schudł, bo prędkość miał większą od Roberta. :)
18.04.2010 20:16
0
@ 2. petersam25 ta tabele nijak się mam do ogólnych osiągów, spójrz na Buttona...
18.04.2010 20:25
0
Widac ze sezon wre bo znafcuf tu co nie miara. Chyba proste ze V max zalezy od ustawien i wiekszy docisk szybciej na lukach ale mniejsze predkosc na prostej.
18.04.2010 20:26
0
5. racja bo w poprzednich GP renault był w czołówce.
18.04.2010 20:27
0
Ach ten Hamilton. On jest szalony na kazdym wyscigu ale własnie to w nim podziwiam. Walczy jak lew o jak najwyzszą lokatę i jestem pewien ze ta prośba szefostwa zespolu o zachowanie rozsądku w koncowce wyscigu nieco go rozsloscila. On wyciska 110% ze swego bolidu. Zresztą, jak go znam to on i bez bolidu by sie tak na torze rozpędził :)
18.04.2010 20:28
0
Nic z tej tabeli wywnioskować nie można. Wystarczy spojrzeć na Buttona, Rosberga albo kierowców HRT :D
18.04.2010 20:30
0
Renault to gówno, i taka jest prawda , te ich poprawki co wyścig nic nie daja, a konkurencja nieśpi.Kubica mial dziś gorszy dzień ale nie było zle!!!
18.04.2010 20:30
0
Inna sprawa ze dzis nalezała mu sie kara za i to nie jedna. Zepchnął Webbera z toru po restarcie to jedno a drugie to szaleństwo na pit-lane. Upiekło sie mu dzis niesamowicie.
18.04.2010 20:32
0
10. ??? w takim razie Kubica to geniusz, jedzic w czołówce gównem
18.04.2010 20:32
0
nie wiem jak można jechać tak na Ham ja go podziwiam co najmniej trzech takich nich powinno być.Piszecie ze sie rozbije ale jak na razie się nie rozbił on ma to we krwi i umil opanować bolid.Np Robert jeździ spokojnie a jaki poważny wypadek miał w Kanadzie w 2007 Hamilton takiego nie miał.Nie twierdze ze robert jest gorszy od ham,ale on takich przygód nie miał poważnych dla zycia
18.04.2010 20:32
0
@8 nie wiedziałem, że znasz Lewisa.... Jest się tak czym zachwycać?
18.04.2010 20:34
0
10 zastanow sie co piszesz jezeli dzis niebylo zle to chyba bolid nie jest gownem
18.04.2010 20:41
0
a nie można dodać na którym okrążeniu ?? może by trochę wyjaśniło by te rozbieżności ?
18.04.2010 20:42
0
jedno ,,,by ,,, wywalić
18.04.2010 20:43
0
9. riqoor mozna, np. to ze Button i Rosberg mieli ustawienia na kreta czesc toru i moze nieco pod deszcz, a Hamilton mial na prosta czyli mniejszy docisk, duzo mniejszy dziwne tylko ze tak latwo wyprzedzal wszystkich...
18.04.2010 20:44
0
Reno ustawiło spory docisk na dzisiaj, F duct pracuje u maca jak należy, a tutaj jeszcze widzimy że w jednym teamie każdy kierowca sobie ustawia bolid (HAM/BUT) I widać że Robert nie miał nic do powiedzenia przy wyprzedzaniu go przez Ham, przepaść na prostej
18.04.2010 20:48
0
łał niesmowice duża różnica miedzy Ham'em a Batton'em, oni maja zupełnie inaczej ustawione maszyny. Ciekawa będzie rywalizacja między nimi dwoma.
18.04.2010 20:52
0
Petersam25 idąc Twoim tropem można powiedziec że HRT ma lepszy bolid od Reno.. Pamiętacie kto w Spa mial najwieksza prędkość w kwalifikacjach? Luca Badoer. Nie o prędkość tu chodzi..
18.04.2010 21:03
0
10. dominator jak byś był doinformowany to byś wiedział że na ten wyścig części nie doleciały...Gówno a na 5 dojedzie, ciekawe jak nazwać auta nowych zespołów. 13. ignol44 to chyba słabo oglądasz F1. Ham potrafi się rozbić przed końcem wyścigu, jak byś to wiedział to byś głupot nie pisał.
18.04.2010 21:05
0
21. Daimon_Frey a jak by zwiększył się docisk Luisa gdyby zmniejszył V prędkość ?-przecież to na tym polega coś kosztem czegoś dlatego prosiłem o dane na którym kółko zostały osiągnięte ,Przecież Button nie musiał cisnąć bo oszczędzał oponki i nikt mu nie zagrażał
18.04.2010 21:09
0
Właśnie! A propos docisku. McL ma potężny docisk na zakrętach. Hamilton jak już wyprzedzał to po zewnętrznej.. Oby Ferrari szybko to skopiowało:)
18.04.2010 21:13
0
wow HRT jaki odjazd
18.04.2010 21:13
0
Byczki zawaliły to i ucichło o ich zawieszeniu ??? ..... dziwne
18.04.2010 21:33
0
Po prostu pod koniec wyścigu HAM dalej cisnął aż do przedostatniego okrążenia gdy miał już mało paliwa, i dlatego taki Vmax, a BUT wtedy raczej starał się dowieś do mety i tyle. (a propo 26. o zawieszeniu, coś kurna musi być, Q1, Q2 RB słabo, nagle Q3 i dwa pierwsze, a potem wyścig średnio.. dziwne to)
18.04.2010 21:41
0
prędkości możecie porównać w walce zawodników np jak dzisiaj Petrov walczył z Schumacherem i Webberem widać że Renault jest bardzo szybkie na prostych
18.04.2010 21:41
0
Różnica wynika nie z tego powodu że HAM ma innowacyjny system ale z tego powodu że pewnie przy tym pomiarze prędkości V był za innym bolidem najprawdopodobniej kogoś wyprzedzał. Dodam że McLaren miał ustawiony bolid bardziej na mokry tor czyli to graniczy z cudem żeby miał taką prędkość nie jadąc za kimś. Jeżeli chodzi o HRT to wynika z tego że ich aerodynamika jest na poziomie nieco lepszym od GP2 czyli mają dobre prędkość na prostej ale gówna na technicznych i krętych sektorach gdzie potrzeba dużo docisku. Robert wykonał dziś świetną robotę zwłaszcza że jak sam przyznaje jego bolid nie jest wymarzonym ale na takich wyścigach da się zdobywać punkty i atmosfera w RENAULT jest lepsza niż w BMW. A co do komentarzu nr. 10 to tylko dziecko "neo" lub jakieś niedojrzałe dziecko potrafi takie coś napisać co ma dopiero internet lub wpada w kompleksy. Jak by myślał to by poszedł to Automobil Club i spytał o wyścigi kartingowe - od czegoś trzeba zacząć, a nie pisać jakieś durne komentarze. POZDRAWIAM PRAWDZIWYCH KIBICÓW ROBERTA!!!
18.04.2010 21:47
0
Kubica "tylko" 300,9km/h he he teraz wiemy dlaczego Lewis zawsze najbardziej zdziera opony
18.04.2010 21:48
0
McLaren dobrał świetną taktykę i kierowców na ten sezon. System punktacji premiuje takich kierowców jak Hamilton a ich zadaniem jest wygrać 3-4 wyścigi a resztę dojechać w ogonie punktowym lub nie skończyć. Drugim wariantem jest spokój i rozwaga prezentowana przez Buttona (jeżeli Hamiltonowi się nie wiedzie to On mając równie szybki bolid aczkolwiek mniejsze tempo wyścigowe jest w stanie kończyć na 1 miejscach). Hamiltonowi jak dotąd zbyt dużo się nie udaje a Button na tym tylko korzysta dzieki swojej perfekcyjnej i monotonnej jeździe. Myślę że jeszcze 1 lub 2 wyscigi w tym scenariuszu i Button bedzie mógł się cieszyć z obronionego tytułu. Gdyby w bolidzie zamiast Hamiltona siedział Alonso sprawa była by otwarta (Hiszpan prezentuje równie agresywny styl lecz zdecydowanie mniej się myli). RedBulle są fantastyczne ale jeżdżą nierówno i to chyba będzie ich zguba w ogólnej punktacji. Natomiast Renówce brakuje nie 3 skoków technologicznych lecz 1 i to sporego... 1 Kierowca jest przedni a drugi się uczy i jest szybki jak na nowicjusza, team doświadczony i jak dotąd nieomylny i oby tak dalej. Jednak największe szanse ma Maclaren ze względu na 2 kierowców.... Jednego perfekcyjnego a Drugiego prawie... Sprawę ocen sędziowskich po dzisiejszym wyścigu pominę, bo były żałosne i nie warte komentarza
18.04.2010 21:49
0
Hamilton -Kubica- bez komentarza...
18.04.2010 22:04
0
Prędkość maksymalna to nie wszystko i defakto nic nie mówi o formie bolidu, Barichello zapierniczał 13 km/h szybciej od Kubka i co? jak póżniej w zakręcie musiał bardzo zwalniać bo aero nie trzyma, a ta duza prędkość do prostej właśnie dlatego ze AERO NIE TRZYMA więc nie hamuje a na zakrętach jest lipa. Chdzi o to zeby zlaleść bodry kompromis pomiędzy dociskiem w zakrętach a oporem aero na prostej. Mc Laren dlatego pracował nad f-duck. Szybki bolid na prostej nie równa sie dobry.
18.04.2010 22:08
0
12@ Więc nie sądze ze Kubica jeżdzi gównem, nara
18.04.2010 23:04
0
chyba macie literówke w nazwisku partnera Kubicy :P
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się